elegi

Thursday, November 19, 2009

tak mungkin kerana sayang...

indahkan bila orang yang kita suka n sayang pun ada perasaan sama macam kita...betul x??tapi selalunya tidak,..dulu ada someone memang suka kat aku,dia ada beri hint kat aku,tapi aku ni bodo yerla...xtahu apa2..lebih baik terus terang,lagi senang....Bila aku sedar tentang perasaan dia,semuanya dah terlambat pada aku.Dia cuba menjauhkan diri dari aku sekarang,entah aku xfaham...die xpernah jelaskan segalanya tentang aku...entah r,aku mulai rasa apa yang dia rasa dulu...aku letih meraih perhatian dia dan mendekati dia...akhirnya,aku pergi tanpa meninggalkan kesan pada jejak...kadang-kadang aku perasaan ada orang memerhati aku dari belakang..bila aku lihat,rupanya dia memerhati aku...dia tenung jer aku..bila aku tanya kenapa,dia diamkan jer...sampai aku bengang aku tanya dia...nape ko ska tenung aku plik jer,dia boleh senyum jer...ap maksud semua ni??bingung aku....entah r,sape boleh bantu jelaskan kesulitan ini..hanya dia jer tahu kenapa buat macam itu...

No comments:

Post a Comment