elegi

Monday, November 30, 2009

Kehilangan kawan-kawan debatku...

Mungkin ini namanya rindu,mungkin ini namanya sayang,mungkin ini namanya sengsara atau mungkin ini namanya penantian.....Aku menunggu kawan-kawan aku muncul kembali beraksi debat.Mungkin next sem.sewaktu debat N.C aku harap dorang ada disisi aku lagi.Jika kau ubah fikiran seperti kata MILA,mungkin ini akan terjadi seperti kata spider.HUhuhu.Ibarat hidup hilang apabila kawan-kawan tiada disisi.Tapi sewaktu ketiadaan DZUL,IMAH,KHIR,FAHIMI,FIZI DAN YUS...nasib baik ada KAK MAS,AF AND THE BROTHERS,QUSYIARI,QA'MAL,AINSYAH,ABG DAUS,HELMI,ABG LAW N ABG FENDI.dISINI tempat aku mengadu danmenceritakan....huhuu

2 comments:

  1. percayailah diri yg awk leh buat walaupun tiada mereka disisi...

    Be confident..all the best abg ucpkan wat psukan ker..

    ReplyDelete