elegi

Wednesday, March 30, 2011

.......DALAM BOTOL.!!!!!!!!!!

Salam..huuu,cerita yg sensasi ini telah ditayangkan dipawagam huuuu,aku baru je pegi menonton cerite ini dengan member2 aku..huuu(apai,shahril,fizi n wan)..huuuuuuu,,pegrhhhhhhhhhhhh,memg gampang(mcm ayat ruby pelakon filem ini)...serius,aku datang dengan seribu perasaan untuk melihat pelakon-pelakon ini menjiwai watak masing-masing,walaupon aku tahu perjalanan ceritenya memg cliche..huuuuu..tapi kerana ingin melihat cara pelakon ini menjiwai watak...hampeh aku katakan..bermula dengan starting yg entah pape oleh khir rahman,di ikuti dengan cara skrip oleh raja azmi...dan ikuti pelakon-pelakon yang nampak bodo disebabkan cerite ini..(aku bukannya penilai filem dari oscar tapi aku pencinta filem melayu...huuuuu....dan aku rasa aku berhak bersuara kerana ianya aku..bukan sape2..jdi aku berhak bersuara)...dalam bab pengarah,aku biarkan khir rahman,sebab aku xmahu terlalu excited untuk menghukum beliau,at least beliau berani tampil dengan idea baru dan menjadi pengarah..huuuu.....walaupon kamera cerite ini bergegar seperti juru kamera filem ini mengalami sakit pakison hahahaa...,dan penata muzik die yang xseiring dengan jalan cerite huuu...memg hancurlah jwpannya.....huuuuu..tapi aku still respect pada arja lee dan wan itu,kerana dari teater boleh pergi ke filem walaupon kadang aku naik mual dengan adegan cinta antara lelaki dengan lelaki...yang dipamerkan..cuma mereka berdua nampk sedikit kaku,aku xslahkan mereka sebab orang baru dalam industri ini...aku juga still respect lakonan normah damanhuri,ogy n jalil hamid..ini pelakon yang cukup meletop dan perghhhhh,memg 5 star r,lakonan mereka,inilah baru pelakon namanya...cuma aku terkilan dengan diana danielle..huuu,bala babak demi babak beliau hancur dan kaku dalam filem ini,come on diana where your talent??huuuu....megeluh aku tngk beliau....jalan cerite sudah ada,tapi starting filem hancur,muzik buruk giler xseiring mcm aku lihat cerite aksi lak...entahlah nak salah sape,,klu bukan pengarah..huuuuuu...dari 5 bintang aku bagi 2 bintang sajorh..nampkanya filem untuk 2011 kali ini yagn aku pernah tonton ialah 1.di sini ada hantu,2.merong mahawangsa,3.khurafat..4.the honet ..5.tiada...huuuuu

No comments:

Post a Comment