elegi

Wednesday, March 24, 2010

cinta @ kasih sayang ni untuk die jer....tpi cinta die adakah untuk aku??

entahlah betapa bodonhya aku,apa aku lakukan selama ni,ibarat cuba meraih perhatian die,tapi die pulak buat macam tidak mengenali aku lagi...Sedih dowh,kadang2 aku fikir kenapa aku tidak boleh lupakan die??walaupun dah bermacam die lakukan pada aku,tapi aku tetap inginkan die....bODOHKAN AKU,sangat bodoh...aku xmampu membenci die,inikan membuang die dari idup aku..aku sayangkan die,seminit,sesaat,sejam,sedetik atau selamnya,aku tetap ingikan die,kerana apa?kerana masa aku sedih dulu,die muncul dalam idup aku...die hadir bawa senyuman die yang manis,tpi sekarang die tiada lagi,senyuman itu bukan untuk aku ag...tiada lagi gurau senda pada aku....lirik lagu dibawah ini adalah isi hati aku:

Ku selalu memikirkan tentang kita
Apa pun yang harapan yang dikejar
Kerna aku masih penuh rasa ragu
Melihat kau seperti tak bersungguh

Chorus
Jika kau mencinta
Berikanlah ku rasa
Diriku dah berikan yang terbaik
Dan bukannya nak mengungkit
Siapa benar siapa salah
Siapa menang siapa kalah
Dah berikan yang terbaik
Memaksa hati merisik
Mungkin kau bukan teman hidup
Yang terbaik untukku

Memang benar ku amat mencintai mu
Dan harapkan di sana pun begitu
Tetapi kau tak luahkan perasaan
Apa lagi memberikan ku kasih

No comments:

Post a Comment